مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 اسفند 1401 ساعت 14:352023-03-07اقتصادي

اهدای بیش از 400 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی 


از ابتدای سال تاکنون بیش از 400 سری جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد استان البرز اهدا شده است.

- ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از 400 سری جهیزیه به ارزش هشت میلیارد و 800 میلیون تومان به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد استان البرز اهدا شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد محمدی فرد روز سه شنبه 16 اسفند با اشاره به اینکه تسهیل شرایط ازدواج آسان جوانان در دستورکار کمیته امداد است، گفت: با تخصیص اعتباری بیش از هشت میلیارد و 800 میلیون تومان، 400 سری جهیزیه به نوعروسان مورد حمایت کمیته امداد البرز فراهم گردیده است.

وی افزود: در این مرحله تحت عنوان شکرانه همدلی 107 سری جهیزیه در استان توزیع خواهد شد که به صورت نمادین در شب میلاد منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به 30 سری جهیزیه در مصلی کرج به این عزیزان اهدا می شود .

مدیرکل کمیته امداد البرز با بیان اینکه در تهیه جهیزیه سعی در برطرف نمودن نیاز اقلام ضروری نوعروسان محترم است افزود: هر سری جهیزیه شامل تلویزیون، ماشین لباسشویی،جاروبرقی، یخچال فریزر و اجاق گاز به ارزش 22 میلیون تومان است.

محمدی فرد با اشاره به فعالیت بیش از 400 مرکز نیکوکاری در استان البرز گفت: خیرین و نیکوکاران عزیز که قصد مشارکت در این طرح خداپسندانه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اهدای بیش از 400 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی 

اهدای بیش از 400 سری جهیزیه به نوعروسان البرزی